مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:372020-04-06حوادث

امدادرسانی به بیش از  294 آسیب دیده سیل سیستان و بلوچستان


رسول راشکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 39 خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان در این مدت در چادرهای امدادی این نهاد اسکان اضطراری داده شدند.

وی افزود: همچنین تعداد 37 دستگاه چادر امدادی ، 64 تخته موکت، 183 تخته پتو و 117 کیلوگرم نایلون در بین آسیب دیدگان توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 359 کیلو گرم برنج، 140 کیلوگرم حبوبات، 110 قوطی کنسرو و همچنین 9 بسته غذایی و مقادیری قند و شکر، چای و روغن ، والور، ست ظروف و آب معدنی از دیگر اقلام توزیعی بین آسیب دیدگان در این مدت بوده است.

راشکی افزود: 20 روستا و هفت شهرستان هیرمند، ایرانشهر، نیکشهر، فنوج، خاش، زهک و سراوان در این مدت درگیر سیلاب و آبگرفتگی بودند که با تلاش 166 نیروی نجاتگر هلال احمر در قالب 28 تیم عملیاتی و بکارگیری 26 دستگاه خودرو امدادی و عملیاتی خدمات رسانی شدند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به مساعد شدن وضعیت جوی در این مناطق کار امداد رسانی به پایان رسیده است اما با توجه به ورود آب از افغانستان به حوزه شمالی استان و احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در برخی از این مناطق جمعیت هلال احمر استان همچنان با تمام توان به همراه نجاتگران پر تلاش در آماده باش کامل بسر برده و آماده ارائه خدمات به آسیب دیدگان و حادثه دیدگان احتمالی در هر زمان و مکان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به بیش از  294 آسیب دیده سیل سیستان و بلوچستان

امدادرسانی به بیش از  294 آسیب دیده سیل سیستان و بلوچستان